lördag 12 mars 2011

weedo

Blev ingen pizza till mig för min bit utan lök hade blivit uppäten :( Kände mig väldigt lurad, speciellt som pizzan är extragod dagen efter och jag var så sugen på de med bea och massa sallad till :/ Istället fick jag kräm som visserligen är gott med de är inte samma sak. Nu tycker kanske många att de är inte hela världen med lite lök på men jag väljer ju faktiskt att inte ha på lök för jag inte vill ha de och då borde jag ju få slippa.
Men nu får jag i af godis och vitlökssmör från affären, ska ha vitlökstjossanet till kvällsmaten ifall någon blev fundersam ;) Och till de ska vi väl se criminal minds och sen ska jag försöka hitta något att fördriva tiden med tills de är läggdags. Blir ev morden i midsomer med tror jag sett de avsnittet. Men får se hur de blir med de.
Just nu är jag bara skithungrig och lillhjärtat far runt en massa.

Nej jag är kanske inte så tjock men så behöver jag inte banta så mycket sen heller så de gör inget

1 kommentar:

likkan sa...

Men det var väl inge snällt av herr pizza att bli uppäten!

Var glad att du inte är så tjock, om du har tur är det en liten en som inte har sönder dig på vägen ut :P