måndag 21 mars 2011

måndagen när ingenting hände

ungefär, har ätit en liter kräm och efter de stoppade jag i mig (oss) lite lax och potatis också och så glor jag lite på desperate för de droppar snö från taket som stör antennen så tvn kajkar ur, vad är då bättre än tv-serie maraton ;)
arkiverar räkningar idag också, dvs lägger dom på plats för att betala dom på fredag när i af mannen får lön, mina sjukpengar borde komma på måndag om jag inte har tur igen och får de på fredag, och med ännu mera tur får nylen barnvakt så de blir en tripp till willys i mora på lördag.
har läkartid på torsdag också, får se vad dom säger och vad dom vill göra för tester. vikten ligger jag ju fortfarande på minus på fast jag äter.

jag har hört ryktas om ett eventuellt besök av MsKitty här någon dag också, så jag förklarade för mannen att han måste dammsuga nu och skura golvet så de ser presentabelt ut här hemma, hehe :P mannen tyckte jag verkade ovanligt nöjd för de men vad ska man säga, jag gillar att se honom dammsuga ;) Och kan en höggravid komma och hälsa på mitt i att föda-när-som-helst hälsa på så kan man offra sig och ha lite snyggt hemma, och denna gången nått gottigt att bju på :)

1 kommentar:

Emelie sa...

Du får hojta till när det är dammsuget så jag vet att det är fritt fram att hälsa på ;)