tisdag 22 mars 2011

johopp

besök på schemat idag - om hennes bebis inte bestämmer sig för att ploppa ut ;)
ringde bm för att dubbelkolla tiden till läkaren på torsdag också, de var som vi hade för oss.
blev ingen krämfrukost för krämen är slut så vi gick direkt till lunch istället xD
Choffa som är hemma på lunch vill däremot inte ha någon lunch, han vill sova tror jag.
Mannen som har lunch två har redan ätit sin lunch :P

Verkar bli tripp till Mora på lördag med mannen och förhoppningsvis båda makarna nylen.
Älska att få gå på willys, haha xD
behöver en sväng på djurmagazinet också, djurmat och hundben står på den listan.

1 kommentar:

likkan sa...

ååh jag vill också till willys :D
men det är ingen mening att fara dit med david eftersom han bara gnäller om allt "onödigt" jag vill köpa... haha ^¨
Sv: haha smörgåstårta?? Ja då blir han säkert jätteglad xD Men ja jag lovar att bjuda dig om det blir nåt sånt ;)
Fast jag har tänkt kidnappa honom och åka till en stuga i en vecka eller nåt, får se ^^