fredag 18 mars 2011

v 24 sen igår :)

Igår gick vi in i vecka 24
hormonerna sk atydligen lugna ner sig nu och det är bra
har inga speciella cravings förutom de ständiga efter färska sommardoftande jordgubbar
och så klart choklad
prinsesstårta eller en frukttårta kanske, budapestrulle kanske.
känner hela tiden att jag vill tugga på någonting även om jag är proppmätt
och jag är helt igenslemmad i i halsen och näsan
vilket lett till endel snarkande- från min sida, tur mannen inte blir störd utan tycker att det är gulligt
något som däremot inte är gulligt är fisandet
gravidfisar är hemska
jag känner mig trött och sliten och ryggont
och har tydligen lite då och då förvärkar
ja bra den övar sig.. antar jag
sparkar en hel del gör de och just den delen är ganska mysig
förutom att de är en nattuggla ;)
men förutom den där extra närvaron man alltid har med sig och sparkarna
är de inte mysigt att vara gravid


har inte orkat med att fixa magbilder ön så ni får ge er till tåls lite till

Inga kommentarer: