tisdag 22 mars 2011

dagen idag

dagen idag har bjudit på ett mycket trevlig och i allra högsta uppskattat besök av MsKitty som dessutom hade med sig underbar kaka hon bakat, vilket var tur för jag ville ju baka så jag hade nått att bju på men hade inget socker alls hemma. men det blev lyckat tack vara henne :)
hoppas på fler besök men imorgon är de dagen jag gissat på för bebisen så får se :P
ryktas även att Tusse kanske tittar förbi på fika och de skulle ju  också vara toppen.
alla som vill är ytterst välkomna och hälsa på :)

efter de hängde jag lite tvätt, typ strumpor och inte så tunga saker liksom, men jag blev skittrött och sen har jag legat i soffan och slappat framför tv:n med desperate housewives igång :)
planerat lite på inköpslistan, blir nog dollar i mora och djurmagazinet för nu verkar de ju verkligen som de blir av, yays!

snart mat och till dess ska jag göra noll saker

Inga kommentarer: