måndag 7 mars 2011

i väntan på mat och criminal minds ;)

så sitter jag här, för ett bra tag sen blev de massa diskussioner om akvariumtoaletterna, ni vet tanken var både tank och akvarium (men fiskarna försvann inte i samband med spolning :P) och de är väl en ganska cool idé kan jag tycka, men som kvinna är de ju svårt att titta på fiskarna under tiden man sitter på toa, män kan ju stå och kissa i af. men sen hittade jag bild på liknande idé fast handfat och de känns mer genomförbart, dock skulle jag vilja ha de lite större än de som fanns så fiskarna får större yta men men, men sen kom jag på de, istället för att ha som alla rikisar att ha tv och kolla på i badkaret så vill jag nog ha ett akvarium som man kan ligga och skumma och titta på, det är ju avkopplande att glo på fisk xD jag och bee delar den hobbyn tror jag, och så behöver jag inte känna mig uttittad när han håller mig sällskap i badrummet :P Åhh vill ha hus nu ju! och badkar så klart ;)

Men nu hoppas jag de blir mat snart, jisses, hungrig (igen och hela tiden) och kissnödig (även de konstant) och lagomt slutkörd och trött (inget ovanligt de heller) så de blir nog inte mer än kanske två avsnitt ikväll innan de är dags för mig att stoppa mig i säng och försöka sova.

Inga kommentarer: