torsdag 10 mars 2011

v 23

Tjockisbilder :P
På magen och lite i smyg sådär på kläderna, nya linnet och nya svarta byxorna :)
Haha v 23 (154 utav 280 dagar genomförda, 55%) nu vilket innebär humörsvängningar och halsbränna för min del, och en ständig känsla av att vara kissnödig, verkligen hela tiden. Blir sparkade en hel del också. Inga nya bristningar på varken magen eller höfterna, har inga på magen faktiskt och de känns ganska bra. På höfterna har jag endel gamla, gamla. Enda stället jag fått bristningar på är på dom numera monsterstora tuttarna xD (dock syns de inte på bilderna för där är dom ihopplattade :P)Jag har i och för sig aldrig varit nöjd med dom, dom har alltid känts som dom är lite för små för resten av min kropp liksom, nu är dom i lagom storlek och är snygga under en tröja xD Efter allt barnskaffande är klart ska jag köpa nya.
För mannens del är de väl humörsvängningarna (mina så klart) som är jobbigast.
För lillhjärtats del innebär de en längd på ca 20 cm från rumpa till huvud och en vikt på omkring 600gram.

1 kommentar:

likkan sa...

Ja du börjar minsann få en kula där! ^^ Fast du är inte så stor! kolla här http://sarahburstroms.blogg.se om du bläddrar ner, hon var gigantisk redan i v.16 xD Fast hon var stor innan också så hur mycket som är bebis vet jag inte... (davids ex så därför får man säga så;D)

Smörj magen med mjukgörande salva regelbundet så förebygger du ifall du skulle få bristningar :)

Hur kommer det sig att du har på höfterna av alla ställen? =P