måndag 21 mars 2011

passivt ingift

när jag kom ner och mannen och choffa lagade mat så diskuterade dom relationer (hur dom kom in på de ämnet har jag ingen aning om men är glad att dom kan prata annat ä närdiska ;P) och dom hade kommit fram till att choffa är passivt ingift i vårt förhållande.. eller nått sånt. dom verkade inte ha alla fakta helt under kontroll men dom hade kommit fram till de för att - som dom uttryckte de "när mannen blir whippad så blir choffa ofta också de på automatik" (med whippad är när mannen måste handla och dammasuga xD) så han är med på någe vänster.
att jag kom på de nu beror på att dom sliter hund (haha, nästan så) och städar jättefint för frun i huset har informerat om att hon vill ha de fint när hon får besök här i dagarna ;P mannen funderade dock lite på hur de ska gå till när MsKitty är verkligt höggravid och kan föda närsomhelst, eller som han uttryckte de "hon kan få barn just nu *paus* eller nu *paus* eller nu *paus* eller nu *paus* eller nu" och så satt han en stund xD Men jag informerade honom om att min gissning är att den blir en bebis på onsdag. han verkar dock inte så övertygad om att de funkar så haha! han är söt han :)
så så fort dom är klara är de fritt fram ! ;D

1 kommentar:

Emelie sa...

Kanon! Jag hör av mig sen idag ;)