måndag 14 mars 2011

inget nytt

Vi har gjort 158 dagar utav 280, det är 56,4% och det är 122 dagar kvar.
Idag är det 4 månader till vårat BF.
Det känns inte helt oöverkomligt om man tänker på de så :)
Men jävlar vad jag vill ha sommar nu!

På torsdag har vi månadsdag också :)
Varit tillsammans i 23 månader och gifta i underbara 11!
Så det är första bröllopsdagen om en ungefär månad <3
Därför sitter jag här och funderar lite, det är på en söndag.
Jag tycker vi ska äta gott då så jag kollar runt efter mumsig mat
(och diskuterar lite med mamma som är utbildad gourmetkock)
och filosoferar lite på efterrätt också.
Mat är ju knepigt, han är ju allergisk mot min bästaste mat och jag vill ju inte springa och borsta tänderna hela dagen för att inte ha död på honom.
Men tror jag hittat mat vi kommer tycka om båda två.
Vart vi gör av hund och inneboende och sånt vet jag inte än :P
Och när vi har bröllopsdag är de bara tre månader kvar.
Tji fick alla som trodde vi gifte oss snabbt för jag var på tjocken ;)

Mår lite gladare nu i af men fortfarande sliten som få.

Mattias, jag älskar dig <3

Inga kommentarer: