onsdag 9 mars 2011

glömsk

måste vara de där gravidsenila som slagit till igen, jag var till och med me på affär'n igår och glömde ändå handla semla, så de får bli idag istället, om de finns några :O annars är jag sjukligt trött även idag, lite sugen på.. marsipan.. faktiskt xD men så länge jag inte vill äta murbruk så är jag nöjd.
lillhjärtat vakna när jag satt på jobbet och pratade bilar med johannes, de var lite sött.

ikväll är de arga snickaren på tv, de ska ses. sånt och lyxfällen så man kan sitta och skälla på folk xD brukar i och för sig göra de när jag slöglor på efterlyst med ^o)
men nästa vecka är de massa serier som hoppar igång igen - längta
Soe, den underbaraste som finns just nu ska skumbada lite åt mig med <3

om en timme kommer älsklingen hem också, yay ! då ska han till affären tror jag och så ska vi prata (jobb och sånt, inget hemskt, haha :)) och så ska han få klappa mig lite :)

1 kommentar:

Sofie sa...

Naw vad söt du är <3 :)