lördag 26 mars 2011

lördagen

Dagens första inlägg, och kanske de sista :P
Det har vart en otroligt jobbig dag, rolig men jobbigt.
Mådde dåligt innan jag ens vaknade, hade skitont i vänstra armbgen och det tryckte jobbigt och konstigt över bröstkorgen, sen kom vi upp och klädde på oss och så kräktes jag.
herr nylen kom och vi drog till mora vid kvart över åtta , handla på dollar där, ica maxi, öb, djurmagazinet och willys.
samt lite lunchande på donken och sen begav vi oss hemåt och var hemma vid halv fyra, fyra var allting inpackat i kyl och frys och jag la mig och sov i två timmar.
efter två alvedon så släppta armont och bröstkorgsontet och jag hoppas de inte kommer tillbaka.
åt tacos till middag och nu ska jag se körslaget och kanske sova lite direkt efter de, får se.
har handlat bebisstrumpor, två par byxor, tre bodysar och en långärmad tröja som var i så himla underbart material så jag har misstankar om att mannen kommer sitta och klappa den flera dagar framöver ;)
bilder kanske kommer imorgon

planer för resten av helgen:
städa i kylen och köra hyllorna i diskmaskinen xD
slänga sopor och röja
kamma samtliga djur
dammsuga och skura gol
tvätta lite

bör inte ta hela dagen och ska se om mannen och choffa är villiga att hjälpa till
mannen får ju spela hela kvällen med johannes :)

Inga kommentarer: