onsdag 9 mars 2011

bah

svårt att se att de skulle vara korvstraganoff och ris idag, enligt matlistan, men de får bli imrogon, för dom ska äta köpta köttbullar och makaroner idag, och jag tycker inte om nått av de liksom, fördigmat till mig och lillknodd idag då. hoppas de finns en dum jävla semla på affären i af. lite gottigt kan jag allt få, jag som var sjukligt sugen på riktig mat dock. vill du äta nu eller när mattias kommer hem, hm mattias tar med sig min mat hem så sen ;D criminal till de i af, arga snickaren och sen blir de nog sängen för lilla grinkärringen xD huvudet håller dessutom på att explodera.

1 kommentar:

Emelie sa...

Vi åt korvstroganoff och ris igår, mycket gott var det. Jag stoppade i mig två portioner till och med :)
Ska du något på jobbet imorgon? Det skulle visst vara någon information från AMS och nåt mer :)