lördag 5 mars 2011

inatt drömde jag konstigt förresten

När vi skulle somna låg jag och tänkte på kök och tulpaner, haha, så så klart drömde jag massor om olika kök med massa fina tulpaner och kryddkrukor och små söta barn och ja ni vet :) så när jag vaknade till inatt så fortsatte jag tänka på kök. Sen somnade jag om och då bodde Mannen och jag med massa folk och skulle till och ja ni vet ;) men då kom en gammal fd s.k vän in och tyckte hon skulle suga av min man :O Jag kastade ut henne i nackskinnet och resten av drömmer fick jag kämpa som fan för min man är så snygg så alla vill ligga med honom och hon gav inte upp. Fick typ springa runt och hålla i hans.. Helt slut var jag när jag vakna och så hade han drömt att jag blivit kidnappad och tyckte inte jag skulle göra de så svårt för för honom att rädda mig. Look whos talking liksom xD

1 kommentar:

likkan sa...

Hahaha xD
David brukar drömma att jag är otrogen och jag brukar drömma att han är otrogen.. fast häromnatten drömde jag att jag var otrogen.. xD Ska nog blogga om den drömmen, den var rätt wierd...
Men jag måste säga att din dröm var väldigt barnförbjuden!