söndag 6 mars 2011

ohh yeah

har gått på ica idag och hämtat nya rätta lampan, vilat middag, klippt och klistrat lite och kollat lite på anime med min man :) ätit massa jordgubbskräm också. innan ica stylade jag håret lite, sen dess har jag både haft keps, flyttat luggen och sovit middag så nu ser håret ut lite som en papegoja med knullrufs xD
 just nu ser jag oth när dom firar thanksgiving - btw älskar jag såna avsnitt i serier, när dom firar helger och mannen och choffar lagar mat (mest choffar för jag&plutt ska få fisk idag :)) och jag hoppas de tar liite tid så oth hinner ta slut för till maten måste vi se criminal minds, som vanligt. ser vi inte de blir vi allihopa små dampbarn :P sen vid åtta är de bones igen (igen och igen, en vecka sen sist) och ska påminna a-k om de så hon inte missar de.

Inga kommentarer: