måndag 14 mars 2011

det blev måndag igen..

..trots att jag kämpade emot mitt bästa, på söndag (20:de) tar min sjukskrivning slut, har läkartid den 24de, om jag mår bra ska jag jobba på måndag annars ska jag ringa och säga att jag hör av mig på torsdag när jag träffat läkaren. Just nu vet jag inte åt vilket håll de lutar faktiskt, mår inte så illa senaste tiden men kräks ju, igenslemmad och död i hela ryggen, orkeslös och kroppen somnar till då och då medans jag å min sida sover skitdåligt.

Inatt sov jag brevid katten också, Bee, han ville bli insläppt till sovrummet, vi har sovit med stängd dörr i helgen för Choffa har jobbat och där ute satt kattfan och skrek och krafsa och vägrade ge upp försen han blev insläppt och sen la han sig på mig som ett litet fläskberg så där låg vi som två fläskberg.
Vaknade straxt innan tio och kunde inte soman om, inte för jag sov så bra innan heller men ja, nu ligger jag i soffan istället.

Och idag SKA dom flytta om fåtöljerna och de och städa trapp och vardagsrum. Jag ska slänga in lite tvätt i maskinen och ta de lugnt, känner att de behövs en lugn lugn dag idag.
Solen skiner för fullt och de rinner från taken, härligt :)

Åhh jag vill till ullared men hur ska de gå till ? Har ni en lösning på de så dela med er

Inga kommentarer: