måndag 7 mars 2011

wierd feeling

Känner mig konstig idag, som om jag svalt en liten kudde och har träningsvärk i magmusklerna efter den bravaden, har dessutom lite ont i huvet på de och är trött för som vanligt har jag drömt en massa helt sjuka saker inatt och jag känner mig.. jag vet inte.?
Sitter här och försöker bestämma mig för vad jag vill ha för frukost, är sjukt sugen på mera jordgubbskräm xD och te med skorpor och ost. De kommer säkert sluta med att jag på tjokkis-aktigt vis som brutit ut i magen proppar i mig båda, känner mig som en uppstoppad säl i 20 minuter och sen är jättehungrig och så kommer de vara hela dagen. Äta-hungrig-äta-hungrig, de och må skit är allt jag gör och ändå står vikten stilla, det kan jag inte alls förstå.
Annars.. Inget speciellt, Roxy och jag har myst upp oss i soffan.

Inga kommentarer: