lördag 5 mars 2011

så trööööött

blev inge sova middag idag fast jag nog hade behövt, tror jag har lite feber, jag är trött och grinig och ännu en gång hade en kattolycka skett i tvättstugan på min jävla matta som jag tänker slänga nu tror jag. att allt gått så fel och jag mått såhär resulterade då så klart i ett hormon-trött-sjukling-hysteriskt anfall, de är inte l'tt de här med att vara med barn och inte klara av nått typ. fast jag lyckades orka göra ruskigt bra köttfärssås men resten då liksom. men imorgon ska de bli städat här hemma igen, de är på tiden

2 kommentarer:

likkan sa...

Huvva vilket humör du bjuder på idag :)

Och det är så bra att du uppdaterar så ofta, jag har en massa favoriter längst upp på sidan som jag går igenom några gånger under dagen när jag är uttråkad, då sparar jag alltid din blogg till sist för jag vet att den är uppdaterad så när jag är besviken över att alla andra favoriter inte uppdaterat sen sist jag kollade, så kan jag alltid lita på din blogg ;D

Nej det verkar inte vara någon dans på rosor att vara på smällen, och nyss har en kompis bloggat om sin förlossningsupplevelse så nu är jag inte bara livrädd för att bli gravid, nu är jag också livrädd för att föda. Så det blir ingen avkomma. Ever. xD
Jävlar vad du gör köttfärssås då! Typ lika ofta som vi gör kyckling xD
Oj vilken lång kommentar det blev.. men david napar och jag har tråkigt så jag har svårt att få stopp på mig själv xD

likkan sa...

Haha jahaaa... :P
Ja jag älskar min köttfärssås men enligt david är den alltid antingen för stark eller för salt... haha vekling. Och inte vet han hut heller, man ska ju ljuga när ens sambo lagar maten ;D
Eller ja, han säger först att det var gott och "du är så duktig älskling" och sen säger han "oj vad starkt det var *torkar svett från pannan*" eller "det var lite väl mycket salt tror jag" haha xD