lördag 26 mars 2011

sooommartid

snart dags att ställa fram klockan också för nu är de dags för sommartid :)
de är farmor som lärt mig de där med fram och bak, på klockan alltså xD
på våren ställer man fram utemöblerna och på hösten ställer man tillbaka dom.
mycket bra knep faktiskt :)

har letat mig fördärvad efter min borttappade lypsyl också utan framgång.
såklart!
för jag behövde ju den till mina stackars torra torra läppar.

nu har jag dock endel funderingar på att gå och lägga mig, kanske börja läsa lite i min nya bok.
imorgon ska vi nog städa i sovrummet också, btw, det ska dammas och sånt där.
kanske vädra lite.
hmm kan bli kul även om just jag nog inte kommer vara aktiv xD
så.. kul för mig men inte för alla andra.
måste ta tag i de där med att vika kläder imorgon också.
lägga de jag inte kan ha längre längst bak i garderoben.
mycket funderingar blir de så här dags

Inga kommentarer: