tisdag 1 mars 2011

tisdag - lite bättre

Vi har en plan nu, så de känns lite bättre.
Har man bara en plan så löser de sig, värre att inte ha en plan på någe sätt.
Och mitt i alltihopa igår så glömde jag ju berätta att jag lagade maten.
Tacopaj med lite av varje i, eller tacopaj á la Nicole kanske man borde säga ;)
Både Mannen<3 och Choffar tyckte de var jättegott, det bästa var att jag gjorde den, hmm, matig är väl rätt ord så dom blev mätt och de räckte till lunch åt oss idag med, vilket händer sällan för dom är typ bottenlösa xD dessutom åt dom sallad till maten :D
I af så har jag bestämt mig för att sluta oroa mig, så länge jag har min man kommer allt vara bra!

1 kommentar:

likkan sa...

Haha.. jag gjorde också maten igår ;D
Inte ofta det händer, att jag gör mat å allting och David gör ingenting... xD Sen var han ju så snäll och lät mig ta hand om disken och städa igen i köket också den skiten.... xD
Otacksamma karl!