lördag 5 mars 2011

happs

skulle ha velat på dollar (tror jag i af) men vår bil är ju kaputt och jag orkar aldrig gå hela vägen dit och hem, så de blir nog inge dollar, haha.
handlat hårpulver på tradera med också, var skitbra köpnu pris och mannen typ men de är ju helg ska vi inte vänta och se och sen buda, skiljde 10 kr så jag sa nej, de blev köpnu xD behöver ju ha de till håret lixx och hur snål som helst kan man inte vara.
klockan är bara halv två och jag har redan vart vaken forever och mannen och choffen spelar och de är bara skräp på tv:n så jag funderar nästan på att lägga mig och sova en stund, är ju trött jämt så de kan ju gå att somna, men känns jävligt onödigt sådär på en lördag.
får väl ägna hela dagen åt att drömma antar jag.

1 kommentar:

likkan sa...

Haha! Men du som tyckte så snällt att jag kunde promenera dit när vår bil var kaputt... Göre själv! ;D