fredag 4 mars 2011

fredagsmys

Nanette med voffe var och hälsade på och fick hjärtinfark av snörasen dom med, Nanette hade med sig bebiskakor och vi filosofade lite om hur jobbet tänker göra.
Choffa kom upp straxt efter sex efter att ha sovit sen typ elva och mannen kom hem i samma veva och nu gör dom pasta till den underbara köttfärssåsen jag har gjort, jag hade helst ätit potatis till för jag tycker de är bra mycket godare men orka fixa de nu, vi ska hinna äta (och se criminal minds) innan vampire börjar. Men imorgon ska jag äta potatis till, till lunch för de måste man haju, annars vet jag inte vad de blir för mat imorgon.
Mannen fick med sig köttfärssås till jobbet och han tyckte nog jag överträffat mig själv lite, hihi, är de nått jag är bra på är de köttfärssås och jag gör bara som mami och har i de jag hittar som kan passa xD
Dom ska få köpa med sig en hårtoning från affären sen också och ostbågar och en liten ramlösa, så nu har jag skrivit de så dom kommer ihåg (hahahahaha så jag kanske kommer ihåg att påminna dom) och sen ska mannen få klippa lite i mitt hår ;) har hittat en lite kortare frilla jag tänker klippa, trots att håret kan bete sig skumt i och med hormoner men ärligt, de kan inte bli värre, får se om de blir idag eller imorgon och så slänger ja upp bild om de blir bra ;P

Inga kommentarer: