onsdag 30 mars 2011

ojoj onsdag idag

roxy sitter i soffan och kollar ut genom sitt favoritfönster, dvs det där de faktiskt händer att de går förbi nån borta på gatan xD men nu verkar de köra runt någon traktorpryl där - ytterst spännande kan jag lova, dock är hon tveksam på om hon gillar den för lite då och då kommer en liten minimorr krypande men sen ibland viftar hon lite på svanstoppen. så jäkla toksöt, hon är inte frisk på en fläck, brås på mor sin ;)

annars så sitter jag här och filosoferar lite smått, äter kräm och kollar runt lite på shopping, vad annars kan man göra när man är typ invalid xD men lillhjärtat är pigg idag<3 kollar runt lite på doptårtor faktiskt, jag vill ha en ruskigt cool än men de verkar inte finnas, som min älskade man skulle säga (och sa igår) "impulsiv, du. som planerar långt i förväg" haha. älskar att planera.

förhoppningsvis får mannen ledig på måndag nu då för han har alldeles för mycket bättre saker att göra och sen blir de förhoppningsvis toppenbra :)

1 kommentar:

likkan sa...

Haha! Ja den där traktorgrejern körde runt här för ett tag sen och katterna blev alldeles brydda ^^

Haha planerar dop redan... Men det är väl bra. Min yngsta lillebror är inte döpt ännu. Och han fyllde 2 i oktober. ^^