söndag 27 mars 2011

johopp

vaknade kl 6 ställde fram klockan så klockan blev sju och låg vaken till klockan åtta innan jag somnade om.
sovrummet är snart fint igen.
kärlekshyllan har blivit avdammad ;)
all tvätt nerburen och de är dammsuget och skurat, ska köra dammsugaren och moppen ett varv till.
extra fint ska de bli.
sängen ska bli renbäddad också och all rentvätt vikt.
sen tänkte jag sätta upp en gardin i dörrhålet.
varför?
av den enkla anledning att när vi sover med öppen dörr för vi inte orkar släppa in och ut katter (fräs) så lyser solen in rejält från vardagsrumsfönstrena rakt på mig = jättevaken jättetidigt vilket inte är ett dugg kul när man inte kan göra ett skit.
haha jag skriver väldigt mycket jag ska göra men .. de är ju såklart mannen som kan som kommer få göra de.


åhh han är så underbar min man.
nu kommer han tro jag smörar men de är ju minsann inte mitt fel att han är underbar
ikväll ska mannen och jag se film och mysa lite, sådär som man får om man är gift och kääär <3

1 kommentar:

Sofie sa...

Jag är så glad för er skull att ni har det bra ihop :D