söndag 13 mars 2011

efter klagomål

från mannen att jag inte bloggat än får jag väl göra de ;)

vi sov till halv elva ungefär, sen har jag legat på soffan och känt mig hängig :(

surfat runt lite på nätet och tror jag hittat en ganska bra studentpresent till min lillasyster, hon tar ju studenten nu i juni (gud va man börjar bli gammal) och då ska vi vara där, tjock lär jag vara men de gör inget har hon sagt :P jag kan dock inte berätta vad de är jag hittat eftersom hon på sin blogg har länkat till min vilket får mig att misstänka att hon läser här ;)
jag kan däremot avslöja att jag hittade en skitsöt handväska till mig själv på samma ställe samt en plånbok med hjärtan på, som dessutom var bra pris på, de kan ju knappast bli bättre, men får se får se.

sitter och funderar på varför thaidamen har stängt på helgerna, folk äter ju då också och jag är sjukligt sugen på vårrullar idag, men de får bli såna dära man gör hemma, hoppas de finns med kycklingsmak :)

igår såg vi guldkompassen och myste lite mannen och jag, ikväll ska jag se oth och bones och sen sova. vill bara sova hela tiden känns de som, inatt snarkade jag tydligen också.
apropå sova ska jag lägga mig i den braiga sovsoffan och ta en middagslur när jag ätit upp krämen.
mannen spelar och spelar men han får de idag för sen ska soffan och fåtöljerna flyttas :)

1 kommentar:

Amanda sa...

Jag läser så tur för dig att du inte skrev vad det var ;D men otur för mig för nu är jag såhäääääääär nyfiken xD <3