söndag 27 mars 2011

så var även denna dagen slut

draperiet i dörren är uppsatt, kläderna vikta och det blev dammsuget och skurat i sovrummet.
har även friserat framtassarna på hunden för hon drar in så jävla mycket skit.
två maskiner har blivit tvättade och hängda och jag är hur sjukt trött som helst.
det trots att jag inte gjort nått annat än ätit och vilat idag, men det tar på krafterna att vara tjock.
nästan alla räkningarna har blivit betalda idag också, bara några kvar som vi ska kolla upp nr på.
och imorgon så kommer min sjukpenning intrillande, skönt.
imorgon ska jag även ringa till bm och fråga om trycket över bröstet, känns inge bra att de är så och de känns inte som att det är nånting som skulle klassas som normalt heller :S
så de måste jag kolla upp.
nu ska mannen och jag glutta på nått avsnitt fairytale innan de är dags att lägga sig och förhoppningsvis kunna sova ruskigt bra och vara utvilad imorgon utan solen i fejjan sådär okristligt tidigt.

Inga kommentarer: