söndag 20 mars 2011

Bee

Vet ni vad som stör mig, jo de är att folks om har barn känner att dom måste berätta för mig att när man skaffar barn så har man inget privatliv längre, att man inte ens kan gå på toaletten ensam och dylikt. Dessa människor vill jag bara kväva långsamt för de mesta. Jag slutade ha privatliv för en sisådär fyra år sen ungefär, i samma veva som Bee flyttade in närmare bestämt. Han är min ständigt pratande skugga och konstanta toalett-besökskompis. Så kom inte till mig och förklara att man säger upp sitt privatliv när man skaffar barn, för ni har uppenbarligen aldrig haft katt.

Så de så!
Och med de säger jag god natt

3 kommentarer:

Emelie sa...

Jag håller med, Munchkin är likadan! Han är med mest hela tiden och även på toaletten. Folk menar nog väl men dom pratar oftast om det negativa bara :P

Tingeling sa...

Håller med fullkomligt dom kan inte ha haft katt och inte hund heller för den delen xD

Anonym sa...

Man ska inte lyssna på dem som kommer med deras "gnäll" rent ut sagt om hur jobbigt det är med barn, ingen egentid och blaha blaha...Klart att man vet att det kommer bli annorlunda men för en som inte har barn än så längtar man ju iaf...Hade en jobbarkompis som alltid kom med negativa kommentarer om spädbarn, själv har hon 3 barn och sa jämt till mig så fort jag sa att jag längtade efter emma att, -Vänta du bara, så kommer det inte låta sen med sömnlösa nätter och du kommer sakna det fria du har nu osv...Det är liksom inte kul att höra gnäll...Men det är ju bara att slå dövörat till :)
Kram Nina