fredag 4 mars 2011

fredag och nästan helg

För helg är de när mannen slutar vid 18, trots att Choffa kom hem redan vid elva, han har migrän stackaren.
Apropå de har jag ont i huvet men jag väntar på att köttfärsen ska tina lite till så att jag kan göra köttfärssås så mannen kan ta med de till jobbet så han får mat, för på hans lunch ska jag legga honom hos polisen.
Nanette ska även komma på jättehemligt överraskningsbesök ;) Ska bli skönt att få prata av sig lite med en tjej för tjejer tänker ju lite annorlunda än karlar gör :P
Annars kan jag berätta att de är v 22 nu, vilket innebär att lil'kid är 19 cm från huvud till stjärt och väger 500 g :D
Haha nu är någon på taket för att få ner all snö som ligger kvar men stackars roxy är ytterst skeptisk till att de är nödvändigt och morrar lite surt :P

1 kommentar:

likkan sa...

Haha.. kul att medan jag läser det här inlägget så sitter jag och väntar på att köttfärsen ska tina... xD