lördag 19 mars 2011

lördag i guess

igår såg vi tredje narniafilmen som väl var ganska bra men inte alls lika bra som dom två första, trots att det hände endel i filmen kändes de ändå som att de inte hände något speciellt. efter de såg vi en väldans massa criminal minds, halva natten ungefär. igår på dagen såg jag massa desperata hemmafruar så :P

har vart uppe ett tag nu och ätit frukost, hittade även en plopp i kylen som jag inte kunde hejda mig från att sätta i mig, hoppsan så de kan gå. nu väntar jag på att mannen ska vakna till liv, har hört hunden försöka väcka honom ett par gånger men han sover som en död. meeen vill han iväg imorgon lär han vara tvungen att vakna snart för idag ska de städas och fixas, annars får han vara hemma och göra de imorgon. inte mer med de.

resten av dagen blir de nog endel desperate avsnitt, i brist på bättre för jag kan inte städa.

skulle ha behövt åka på dollar men utan bil blir de lite svårt :(

1 kommentar:

Emelie sa...

Det är ju faktiskt det :)

Hur blev det med din sjukskrivning då, ska du prova jobba på måndag eller hur blir det? :)