lördag 12 mars 2011

helgpladder

ser någon serie på trean, slötittar med andra ord, och ena tjejen blev dumpad via sms och helt förstörd och sa att han var den rätta och då sa den andra att den rätta inte dumpar via sms, och de tycker jag stämmer ganska bra.

tror dessutom jag ska be mannen ladda ner desperate till mig, går ju avsnitt på dagarna men nya avsnitten börjar ju på tisdag, inte samtidigt som ncis som tur är, men tänkte kolla igenom de, så har jag nått att göra på dagarna, iställer för att glo på skittv.

men nu ska jag ta lunch, hemmapizza med oregano på, dom la de tydligen på pizzan igår, och ja, jag har inte de på hemmapizza, helt okj men märks att inte jag gjort den, förutom oreganon var den perfa :) så de blir de nu med :) ikväll blire klyftisar med vitlöksmarinerat kött = vi måste köpa mer sallad, världens bästa grönsak!

Inga kommentarer: