tisdag 15 mars 2011

tisdags em update.. eller nått

de har ringt lite men inte färdigt så jag kan inte ringa *gaaaaah* men saltet ser jätteljust ut. salt är visserligen redan vitt och ljusare än så kan de väl inte bli antar jag ? men känner mig lite besatt av salt och pepparpeppar-grejen nu.
meeeen har man såhääääääär mycket tid till .. ptja till övers så har man tänktid, bara tänktid rent ut sagt. och då blir man lite besatt, lite eller mycket. mycket. tror jag. allting är ju trots allt relativt.
annars kommer älskade man hem om en kvart lite drygt och kommer stoppa mig i säng för jag inte nappat idag och är sviiintrött som vanligt. mest frekventa meningen i min blogg tror jag "jag är trött".
vad de blir för mat vet jag inte, nått kycklingigt eftersom de blev framtaget till maten igår men de blev inte de till mat av någon anledning och idag måste maten vara klar när choffa kommer hem för annars kan vi inte äta för då hinner vi inte se criminal minds för ikväll står ncis och DH på mitt schema :)

nu märker jag att jag börjar flumma iväg så over and out.

Inga kommentarer: