söndag 13 mars 2011

lite lurad

de blidde inget bones för de var någon slags framröstat-favoritavsnitt dom visade vilket kan översättas direkt till att jag sett avsnitten typ 4 gånger redan, taskigt av dom att luras sådär :/
så istället har mannen och jag sett två avsnitt fairytail och som tur var kommer de ut ett nytt imorgon, annars hade jag nog dött lite för de var skitspännande :P
nu är han nere i köket med somnar-i-duschen-choffar och gör mat, även till mig fast jag efter vårisarna var proppmätt och dessutom ändå tryckte i mig några ostskorpor förut, så mer ätande fast jag ändå är proppmätt men ändå hungrig. till de som vanligt criminal minds och efter de är de lagom natta-nicole-dags, dock kommer nog inte nattugglan vilja de, märker en viss ökad aktivitet nu ;) som alltid vid sovdags, ju tröttare jag är desto piggare verkar skruttisen vara <3

annars har jag intet nytt att berätta sen senast. tror jag i af. men jag vet inte. senila klubben liksom xD

Inga kommentarer: