tisdag 22 februari 2011

vi kom fram till att de var tisdag

Vaknade bara en gång inatt, känner mig nästan lite imponerad ;)
Somnade mellan 00-01 och vakna till vid fem, somnade om efter kisspausen, vakna när mannen gick till jobbet och somna om och sen gick jag upp vid halv tio.
Har satt igång en tvättmaskin och sorterat smutstvätten så nu är de bara 40 och 60 korgen som är fulla och inte alla tre, så känns som de kommer gå fort att bli av med all skittvätt för en gångs skull :P
För en stund sen kom mannen hem, han blev hemskickad från jobbet för han är sjukling igen stackaren :(
Bara för jag hade planerat snällt be om en storstädning där nere idag med deras hjälp, nä då men de får bli fint ändå, på nå sätt, jag orkar tvätta, that's it

Nu lite film med sjuklingen<3

1 kommentar:

likkan sa...

Haha... jag tvättar alla färger och alla saker i 60 grader... xD