torsdag 24 februari 2011

v21 - thas mage ;)



Vårt barn är ca 16cm långt mellan huvud och stjärt och väger omkring 420g.
och det är bara 19 veckor kvar, 14 juli we are on our way ;D
Jag är dock inte alls så tjock som jag vill (ja vill vill vill),
ligger minus 4 till 5 kg fortfarande, men de är bättre än -8 och lillhjärtat mår toppen för de känns ;)

Måste ju berätta vilket Beethovenfan den lilla är också xD
Lyssnar via mobilen ibland och lägger den breve höften för att ja, den ska höra bra antar jag, jag minns ju inget från när jag var så liten så inte lätt att ha koll ;) Men vi låg i sängen härom helgen, jag och magen och Bee och lyssnade på Fur Elise (våran favorit, alla tres, moonlightsonaten går också hem men inte symfoni nr vilken de nu var) där låg vi och lyssna på musiken som är så vacker att de känns i själen på någe sätt och Mannen och Choffa är nere och lagar mat och sen ringer Mannen upp för att fråga nått som han inte orkar gå hela vägen upp till sovrummet för att fråga, och de innebär att musiken pausas och de ringer högt, då blev det vilda protester i magen kan jag lova (såå sött) och de blev inte lugnt igen försen musiken hoppade igång igen.
Har tänkt dela med mig av de länge men alltid glömt  när jag väl sitter här, men jösses vad jag älskar den lilla :D

Inga kommentarer: