onsdag 23 februari 2011

dåligt uppdaterat idag

Mannen klagade på att jag bloggat dåligt idag när jag kom hem från BM där jag för övrigt blev stucken i huvet, haha, akupunktur. Dock kände jag mig bara varm och illamående. När jag kom hem fryste jag en massa. Fick lyssna på hjärtslagen också idag, synd att inte mannen var med. När jag kom hem blev jag nerbäddad på "gamla soffan" för den sover man otroligt bra i och jag var trött, lyckades somna till lite och hörde inte ens när mannen svor över spelet men sen hamna de hårbollar på golvet *suck* och då vaknade jag till.
Och nu minsann ska de städas så de står härligan till ;) För min del, resten av befolkningen här vill nog helst att det ska trollas snyggt, men jag tycker inte heller städa är kul, jag tycker bara de är fint att ha snyggt xD Och idag så har jag ett otroligt stort behov av att boa känner jag, hmm, vanligt förekommande för tjockisar och vi verkar ju bli kvar här uppe än så länge så varför inte göra lägenheten så den är i vår smak och inte så som föregående hyresgäster så jag spanar runt på heminredning och sådär och har stoorslagna planer och en lista på sånt som måste fixas (från hyresvärdens sida) så som fönstret i vardagsrummet och lampa till lillskitens rum och ja, annat praktiskt :P

1 kommentar:

Helena- Mamma till Vincent sa...

Neh nu får jag dåligt samvete, ja MÅSTE ju kommentera tillbaka! Åh hade varit så kul om du kunnat komma. Du kan ta lite semester från mannen o djuren o komma ner ;) Har badkar ;) Puss