tisdag 15 februari 2011

note to self - eller note to mannen, de är frågan

Nu måste jag göra en såndäringa påminnelse till mig själv igen och eftersom jag är typ bloggoholic så passar här bra ;)

  • Ringa BM och beställa ny läkartid, vilken most likely kommer leda till stick i armen (dom vet vid de här laget att dom aldrig kommer få sticka i mitt finger minsann) och kissande i muggar, vilket jag ju är proffs på, lär bli vägd också för att se om jag fortfarande ligger -7kg eller om de blivit bättre eller sämre. Får se vad dom säger om illamående och svanskotan (som för övrigt bara blir sämre och sämre :S) och sen även boka en tid för mig och mannen och prata om de där med ks för nu har jag drömt mardrömmar, igen. (familjelivsskadad med förkortningar) 
  • Ringa radiotjänsten (moahahhahahahahha)
  • Samt mejla till 'slottet'.

Inga kommentarer: