söndag 20 februari 2011

Nä vars

Jag vet att jag mår dåligt typ jämt men man kan ju i af fråga O.o

Jaha dollar gick bra de i af, men sen ville jag hem och sova men sovit har jag inte gjort dock xD Men skulle lätt kunna sova lite middag. Blev inhandling till mig själv med för en gångs skull, schampoo balsam och en ny deo xD Sen så kände jag och huliganen att vi ville ha såna där kokostoppar så vi köpte en sån tolvpack. Finns ju fempack för 10 och tolvpack för 20 så vi slog på stort vi ;) Så de ska vi väl kunna pigga upp oss med idag och förhoppningsvis får vi se lite criminal minds också, vad då utvecklat ett grovt beroende av de xD Alltid till maten :) Nu blire lite fika mellan lunchmacka vi åt förut och lunchen vi ska äta sen, här ska man bli tjock och fet minsann :P

Måndag imorgon - Optiker och Sjukan för prover
Onsdag - Träffa BM
Fredag - Min älskade 145L frys kommer :) Och Mannen får lön och jag får pengar av Choffa (för hyra)
Lördag - Mora. Some serious shopping @ willys samt träffa mami&papi och några syskon.
Söndag - Jag lär behöva vila upp mig xD

1 kommentar:

Emelie sa...

Äh, du får ju vila både tisdag och torsdag ju ;)

När ska du till BM på onsdag då? Har också tid då nämligen :)

Hmm, snyggt verifieringsord jag fick just ; faceat? :) Haha.