lördag 19 februari 2011

löördag

Har ju inte berättat så utförligt om igår, why vet jag inte men måste ha missat det xD
Skulle i af vara hos läkaren 11:15 så gick härifrån typ kvart i, jag går ju för de mesta rätt långsamt och ibland måste jag ta antingen kräkpaus eller för att de blir svart för ögonen men igår hade jag gå-hjälp och blev sparkad på från insidan så de gick riktigt bra och solen sken och sådär :) sa till i receptionen och där sa dom att jag skulle sitta och vänta så då gjorde jag de med min stackars döda svanskota xD typ 20 över ringde ena bm för att kolla så jag var där och jag bara ja jag sitter här nere som jag blev tillsagd och då berätta hos att läkaren kunde vara sen för de var nått med någon innan mig eller nått och ja typ aa-aa jag väntar här. Kvart i satt jag fortfarande och väntade och då sa jag till, bara så dom inte glömt mig, för inte hade jag annat att göra inte xD Blev uppskickad till 4de våningen för att dubbelkolla så jag inte skulle träffat läkaren där då så jag åker upp hittar ena barnmorska som ringer läkaren och så blir de att åka ner igen. Träffar läkaren som vid första anblick verkar lite vimsig, haha, och min första tanke är att den här människan kommer aldrig förstå att jga behöver ligga hemma i sängen för att må någorlunda men sen gick de kanon. Det viktigaste enligt henne var att jag kunde vila och ta de lugnt och gå upp i vikt. Så jag är sjukskriven till den 20 mars, en söndag men ja de blir nog bra de.
Var på sykes efter de men typ ingen sas-are var där, massa hade lunch och många var lediga för dom jobbade förra helgen och sådär, booooring. dom fick i af mitt intyg.

sen såg vi film och köpte frys och sådär, sov, imorse när mannen var ut med hunden första gången  var de -30, huaa! Nu ligger hunden och jag och myser i soffan, vi har vart uppe en dryg timme och vi är dom enda som är de, och vet ni när de hände senast att mattias gick upp EFTER mig, typ 15 veckor sen kanske xD men han förtjänar sovmorgon idag för han är en underbar man :)

På lördag får vi med spjälsängen hem från mora å :D ska bli kul att se hur den ser ut och sådär, finns ju några olika varianter men de blir bra de här :)

2 kommentarer:

Emelie sa...

Haha, då kanske du fortfarande är sjukskriven när vi fått våran lill* alltså ;)

Kan det ha varit Inga du träffade igår, en blond läkare? För hon är flummigare än flummigast :P

Emelie sa...

Haha, jo tack det var ju nådigt sagt. Hon kallade mig sexmissbrukare en gång när jag var dit för nåt år sedan så :P