måndag 21 februari 2011

underbar kundservice

Fick tag i radiotjänsten just som jag skulle ut genom dörren för att gå till sjukan, fick prata med en otroligt trevlig dam och jag förklarade att jag ville säga upp mitt tv-innehav för att sen -datum- har vi ytterligare en person i hushållet och han betalar tv-licens och då ska de räcka för våran tv och jag sa också de att i veckan som var fick jag en påminnelse men jag hade inga problem alls med att betala den eller så men från idag ville jag inte betala mer. Hon kollade på min faktura och vet ni vad hon sa sen? bam bam bam bam, lite spänningshöjare xD Jag behövde inte betala den utan hon skickar ut en ny utan påminnelse och sådär, blev ju lite billigare då :) Toppenservice måste jag faktiskt säga, för de hade hon absolut inte behövt göra, men de är så kundsupport ska jobba, eller ja i af där jag jobbar fick vi lära oss att göra de där lilla extra som kunden inte förväntar sig och de gjorde hon och nu har jag en toppendag!

1 kommentar:

Emelie sa...

Sant det. Jag ska nog vila rätt mycket idag när jag bakat klart, har haft typ mensvärk och ont i ryggen i två dagar nu och än får inte bebisen komma :P

Jag ska dit 13.30 till Eva, är det Eva eller Kerstin du träffar? :)