torsdag 10 februari 2011

annars så

är de tordag idag - vilket ger att de är en vecka kvar tills RUL :)
nää jag längtar inte alls men tiden får gärna gå liite fortare ;)

inatt har jag vart upp och kissat typ tre gånger *suck* och så drömde jag skitkonstigt hela natten.
först hade jag, gravid och tjock praktik med att baka kakor och bullar, och en från lackeringteknik hade också de men i hans kakor blev de jättekonstiga hål och våran handledare var en handledare jag hade på en praktik på fordon så redan där var jag förvirrad till max, sen var en gammal klasskompis där, jättetjock och sprang runt i stilettklackar på säkert 12 cm men efter de fick jag äntligen gå hem. och då läste jag MsKittys blogg och hon hade onda andra i huset men hennes sambo ville inte flytta men jag tyckte minsann att så kunde hon inte ha de så jag väckte mattias och tyckte han skulle ringa Mr Synsk så han kunde driva ut de onda och mattias typ "jag kan inte ringa nu veeeet du vad klockan är" och då fick jag ju ge med mig lite men tyckte han skulle skicka med choffa en stekpanna och skicka honom att beskydda henne, hur man nu försvarar sig mot andra med en stekpannna har jag dock ingen aning om. haha, sen vaknade jag och som tur är har hon inga onda andar i huset :P

idag blir de baconröra á la mattias, lääängtar de är så gottigt !

1 kommentar:

Emelie sa...

HAHAHA! Nej, jag har inga onda andar här som Choffa behöver jaga med stekpanna men jag har en ande här som jag kommer bra överens med och som gärna får vara här :)