onsdag 23 februari 2011

galen

Hängt upp den sista rentvätten, bestämde mig för att tvätta sängkläderna :P och nu har fräs klättrat upp i taket för att jaga lakanet xD Hon är inte frisk på en fläck den där katten.

Annars så värker huvudet idag >.< Det verkar vara svinkallt ute, med tanke på hur kallt vi har de här inne och jag vet att det är enbart för att jag ska iväg till BM idag, någon slags konspiration.

Inatt drömde jag att jag var tvungen att gå till jobbet, fast jag var stor som en blåval, ryggen var typ av och jag mådde fortfarande dåligt, läkarna ville inte att jag skulle jobba men jobbet och försäkringskassan ville de. Det var hemskt. Usch! Blir jag en illamående blåval hoppas jag att jag får ligga hemma :S

Vill ha de omflyttat i sovrummet också men vettesjutton vart jag ska ställa garderoberna då *skrynklar pannan och ser besvärad ut* Aldrig är de lätt inte

Inga kommentarer: