måndag 14 februari 2011

mera måndag

Idag har vart en trevlig bra dag, MsKitty kom på besök och Roxy boppade inte alltför mycket faktiskt, väldigt lite och hon fick klappa henne och Roxy la sig faktiskt i soffan breve henne. Började nästan tro att någon bytt ut vår hund mot en o-boppig klon :P Jag hade dock inget fika hemma :( Men till nästa gång ska jag ha de :) Skönt att få prata av sig var de också :D

Annars så ska jag försöka hitta på vad jag vill ha för mat ikväll, jag har inte en susning tyvärr, är inte sugen på något speciellt eller så, vilket känns lite, skumt xD annars kan man ju plötsligt känna sug efter allt möjligt konstigt, som t ex pannkakor. Är dock skapligt trött så ska försöka lägga mig jättetidigt idag och se om de går att lura den lilla och växtvärken vi haft i två nätter nu, haha xD

Fördrivit eftermiddagen med att kolla på inredningsalbum (styleroom.se) och längta efter badkar, nu igen. Och ett stort badrum och en söt hylla med värmeljus och badskum och ett champagneglas med någon bra juice eller nått och kalla 70%-chokladbitar och jordgubbar. *drömmer sig bort*

1 kommentar:

Egonia sa...

Äru upptagen imorgon? Kan komma förbi me lite bullar annras ;) Kan ju vara på tiden tycker jag... ;)