måndag 21 februari 2011

sovdags

Och inte har jag lyckats sova middag idag heller, om jag är trött? Skojja inte är heeelt soppslut. Fick spagetti och köttfärssås idag och till de såg vi criminal minds och efter de berättade jag i detalj om hela min dag för stackars mannen, inte direkt spännande men ja ;) Och sen berättade jag hur veckan skulle se ut och tog med alla detaljer som att jag kommer gå upp och kissa ett par gånger per natt osv, allt för att roa honom (han kände sig nog dock mest plågad xD) och efter de hade Choffar och jag skittråkigt och ville se mer criminal minds men mannen totalvägra så de slutade med att vi såg film istället, predators och jag passade på att äta upp de sista av Choffars ostbågar (han åt upp min glass först :P) och nu är den slut, bra och små oväntade händelser men största chocken var eftertextmusiken som inte alls passade in xD
Men nu mina vänner kottarna så ska jag gå och mysa ner mig i sängen och sova så länge de bara går imorgon :P

Inga kommentarer: