torsdag 10 februari 2011

sängdags

inatt tänker jag inte drömma nånting, jag blir så trött när jag drömmer, inlevelse inlevelse, skojja inte.
gick upp vid halv ett och har vart trött sen typ klockan 18, förstår inte hur de går till egentligen.
imorgon får vi nog hem nya soffan också, yay, så då ska mannarna få möblera om endel.
jag kan ju inte springa runt och bära tunga soffor moahahhahaa.
mannen kom hem idag vid lunch (14tiden) och sen blev han hemma, han är krasslig stackarn.
han har haft typ migränhuvudvärk flera dagar och de släpper fan inte :S
imorse ringde han läkaren och fråga lite vad de kunde bero på och sådär, han fick prata med vår läkare, dvs han som sjukskriver mig och han fråga mannen om han också är gravid xD
tycker han är en toppenläkare och han har dessutom humor, de är ju alla tiders.
dock inte de som fattas mannen bör kanske tilläggas.
men nu ska jag stoppa oss i säng

Inga kommentarer: