söndag 6 februari 2011

awwe

just sett we are marshall igen, helt underbar film och så jävla sorglig så jag har suttit och gråtit en skvätt, världsbäst, efter remember the titans ^^

har ju glömt att berätta om vad jag drömde i typ fredags eller nå sånt, det var verkligen helt sjukt. det var massa hamsterkaniner (små som hamstrar men såg ut som typ kaniner) och dom var utbrytningskungar, typ som hondini (stavning?) och kunde gnaga genom allt, verkligen allt. dom släppte ut nelson och jag sprang runt och skulle fånga dom och dom var hur många som helst och hur fan fångar man någon som bara rymmer igen liksom. så ja, jag jagade dom hur länge som helst och var givetvis helt slut när jag vaknade xD vilket inte direkt är ovanligt, min inlevelse är de då rakt inget fel på.

jag har även bestämt mig för att plugga in lite bra ha saker för framtiden, företagsekonomi och reklam och lite webdesign tror jag blir bra också. och kanske lite inredning och sådär. hmm ja :P vi har endel planer min käre man och jag men än så länge är dom lite hemliga :) men jag tror de blir bra

Inga kommentarer: