tisdag 15 februari 2011

uhh yeah

Imorgon bitti, direkt när dom öppnar så ska jag ringa radiotjänst och säga åt dom att köra upp den nånstans, ska till och med fråga efter den ytterst otrevliga människan som ringde hit, Matilda, hurvida de är ett fejknamn dom anger eller inte vet ju inte jag men dom måste ju kunna se vem som skickar räkning till mig. Och hur kommer de sig att jag ska de? Jo serni för det är en i de här hushållet som betalar tv-licens och de räcker med att de är en som gör de, så dom kan ta och stoppa upp att få pengar av mig nånstans, som vanligt på ett ställe där solen aldrig lyser. Och skulle dom vilja ha personnr och grejer på han så tänker jag bara säga att vad då kan du se att jag kollar på boxer på dagarna borde du kunna se sådan information. Jag riktigt längtar tills dom öppnar nästan, haha. Man har inte mycket till liv inte om man ser fram emot att prata med dom xD

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle aldrig acceptera att betala till sådana skojarföretag. Säg upp båda licenserna! Ni måste ha lite kompensation för att du fick jobba extra och det enda som ger dig det är att spara 2000:- på den andra licensen. Det är standard numera att de skriver en licens även om man säger att man är sambo med en som betalar. Båda ska betala tills ni bevisar att ni är ett hushåll och det betyder att ni måste visa att ni lever som gifta. Gissa vad det innebär!

http://php.informationsfrihet.nu/index.shtml