fredag 11 februari 2011

badskum

Jag är så surig för vi inte har badkar, haha! Jag älskar att ligga i skumbad och slappna av, bläddra lite i en tidning eller prata strunt med mannen som jag antingen tvingar bada med mig eller sitta brevid och bara vara sällskap :) Men idag tror han nog att jag är galen och jag är nästan säker på att han har rätt :P Jag tänker börja samla på badskum. Ja ni läste rätt. Liite Soes fel, hihi. Hon hade hittat ett badskum häromdagen som luktar marsipan, guuud va coolt. Så de måste jag köpa, haha. Och så klart har jag suttit och surfat badskum, hittade ett som doftar marshmallows och ett jättelyxigt chokladigt! Måste ha! Man vet aldrig, vi kanske får badkar snart ;)

1 kommentar:

Sofie sa...

Naw sorry gumman <3 badskumet jag hittade kommer från oriflame om du vill ha det :) ska nog också titta på mer badskum :) Älskar det!