måndag 21 februari 2011

back at home

Nu är jag tillbaka ifrån optikern och jag ser bra, ha! jo jo de kan dom ju inbilla mig ;) Men jag ser ju tv:n i af så jag är nöjd xD Lämnade även papper till försäkringskassan,
F-Kassan: Har du arbetsgivare?
Jag: Ehh ja, Sykes
F.Kassan: Har dom anmält dig som sjukskriven?
Jag: Mhm, har vart sjukskriven i typ 15 veckor nu
Man bara hallå är de några tomtar hemma liksom xD
Kom på på vägen iväg (kan man säga så?) att min man borde ge present till mig, haha.
Det bara ramla i huvet på mig där jag vaggade fram.
Har kollat igenom willys reklamblad denna vecka via datorn och har otroligt nog lagt till lite på listan :P
Nu ska jag börja kolla igenom de där med matlista så får mannen och choffen hjälpa till när de är hemma sen :) Dock kan ju mina cravings påverka maten ibland men men :P Prinsesstårta är ju inte fy skam de ;)

Inga kommentarer: