torsdag 10 februari 2011

bilfunderingar

Både mannen och jag har tänkt endel med barn, barnvagn, hund och väskor i bilen. Visst vi kanske inte alltid har med oss hunden, MEN när vi har de måste ju allt få plats och nu har vi ju en kanske lite liten bil för de uppdraget. Och jag vet precis hurdan bil jag vill ha istället, byta upp mig till. En familjebuss, haha xD Då har vi plats för en hundbur också, så kan hon inte klättra runt om vi är t ex i en affär eller liknande eller bara betalar bensin/kissar på en mack nån gång och hon skulle inte kunna bara hoppa ut när man öppnar dörren vilket jag skulle tycka kändes skittryggt. Som tur var älskar hon ju att åka bil :) Bilen jag vill ha är en sån mina föräldrar har, jag tycker dom är underbara att köra, både långa och korta sträckor, skitbekväma och man sitter jättebra när man bara åker med också och vad är de för fel med att ha en rymlig bil ?

Inga kommentarer: