torsdag 24 februari 2011

on the bus

Nu sitter dom små pluttarna på bussen sen ungefär en timme (50 min) och om en timme så ska jag dra med mig mannen ut till stationen och invänta bussen med dom små trollen. Pysen hade vart lite nervös och tänk om busschaffören inte säger vart dom ska av, eller tänk om jag är sen så dom inte ser mig eller tänk om tänk om tänk om. Han är så söt min lilla Pys. Ska skriva in påminnelse i mobilen så jag kommer ihåg att ge han hans medicin imorgon bitti och lördag morgon också, bäst att göra de direkt så vi inte missar. Vi har hittat hem lite filmer också som vi nog ska se imorgon kväll och ha fredagsmys, blir nog en sväng på dollar och köpa chips och sånt, och idag verkar de som vi ska äta pizza minsann. Imorgon får vi se vad vi vill ha :P Myspys de kommer bli.!

1 kommentar:

likkan sa...

Damn it. Jag tänkte ju vinka till er! Men det glömde väl jag bort... ^^