onsdag 16 februari 2011

tvätt tvätt

Nu har jag hängt upp mina gråa tjockisbyxor på tork, plus linnet jag snott av min man (mina passar inte :O) som jag råkade kleta rosalila smoothie på, han var lite upprörd över att jag sabbat hans vita linne som han hade under skjortan när vi gifte oss men jag förklarade för han att han om nån borde veta hur bra våran samsung tvättmaskin är ;) och jo vars slängde in de på en 40tvätt och de är skinande rent, nästan så man behöver solisar :P Ska ha de och tjockisbyxorna och min nya tunna jacka imorgon, den med ett M på, måste ju ge någon slags extra tur  tycker jag :) Slängde in lite mer tvätt också och då upptäckte jag att det var onda katter där nere *morr* som tur är ligger de mesta av smutskläderna i tvättkorgar så bara mina fulbyxor (dom oranga som är lagade med silvertejp) hade blivit utsatta för ond kattattack. Men idag ska allallall tvätt tvättas och hela duschrummet och tvättstugan skuras X antal gånger med klorin, för nu är jag sur på mina två misstänkta.

1 kommentar:

Emelie sa...

Har du "kiss"ekatter? ;)